Téltündér

Ahogy az első hópelyheken megcsillanó gyengéd téli napsugár a szemembe szökött, megláttam egy apró tündért a fák között. Utánaeredtem. Lágyan és kecsesen röpködött a fekete fák fagyott ágai közt és közben halkan énekelt. Amint a fák sűrűjéből egy hófödte tisztásra értünk, megálltam és csak gyönyörködtem táncában. Éneke most már hangosabb és érthetőbb volt. Elvarázsolt minden csilingelő szava. Beleszerettem a tündérbe és megbabonázva figyeltem minden mozdulatát. Kizártam a világot, csak az apró teremtésre koncentráltam és megfeledkeztem minden rosszról. Nem éreztem a hideget, amely megdermesztette az erdőt, nem törődtem az éltető napot eltakaró szürke fellegekkel. Csak egyetlen dologra koncentráltam. Ekkor közelebb röppent hozzám, szinte arcomon éreztem tündéri vibrálását és egész világomat betöltötte ragyogó fénye. Számomra megállt az idő, nem tudom, hogy egy perc egy óra vagy egy év telt el, csak azt, hogy szerencsés vagyok, mert láthattam táncolni a téltündért. Tudtam, hogy csak nekem táncolt. Aztán hirtelen felröppent a fák tetejéig, dobott egy hosszú bukfencet a téli fagyos levegőben, majd megállt velem szemben, arcomhoz repült és egy búcsúzó tündércsókot lehelt a hidegtől kipirult arcomra. Nem beszélt csak rám nézett, és akkor megértettem, hogy vissza kell mennie tündér szerelméhez. Mert tündér és halandó egy pár nem lehet. Csak tündérfiú szerethet tündérlányt tündérhez méltóan. Amikor utoljára láttam egy apró tündérkönnyet ejtett a vállamon, majd eltűnt a csendes téli erdőben.
Szerző: prime  2008.01.02. 10:55 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szofesto.blog.hu/api/trackback/id/tr40281788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pearl 2008.01.02. 12:41:31

Voltam tündér, szerettem tündért, szeretett tündér. Világukban a szerelem időtlen és mentes a gondolatoktól, csak varázsporral hintett érzelmek léteznek. Nem a tündér ajándékoz meg a szerelem gyönyörűségével, hanem a szerelem által kapsz szárnyakat, s jutsz el Tündérországba. Aki egyszer ott járt, soha nem felejti. Szívem örök időkre egy szőke tündérherceg mosolyában raboskodik, de lelkem tovaszállt a keleti széllel, amit egy távoli vidék sodort felém.
A világ legnagyobb kincsét tartja kezében,aki szeretett tündért és szerette tündér: a legmélyebb, legtisztább szerelmet, ami azonbam a a legtörékenyebb is. Pillanatok alatt csapnak fel lángjai és egy pillanat alatt el is veszítheted szemed elöl. Beleég a szívedbe és elkísér egy életen át. Nem felejtem, nem engedem...köszönöm a világnak...

pearl 2008.01.02. 13:30:49

Az én tündéremet Kishercegnek hívták, aki megszelídített. Akkor miért szálltam tovább? Megtanultam: nem minden "miért"-nek van "mert"-je.

pearl27 2014.02.28. 22:02:05

"Ugyan azt az inget mindig, ugyan azt az álmot várja
hanyatt fekszik a díványon úgy faggatja a díványa.
Merre voltál megint merre? Sötétbe fordult a nappal,
pokrócok a földre vetve, te meg így kibomló hajjal.

Merre voltál megint merre? Pokrócok a földre vetve,
jól van dívány ne szólj többet mesébe laksz, rossz mesébe.
A tárgyaknak nincsen hangja összetörlek száz darabra, mindegyiket én vigyázom napkorong az álmodásom.

Pokróc, dívány ócska tárgyak mindegyiket én vigyázom
álmodom az éberséget, napkorong az álmodásom.

Ugyan azt az inget mindig ugyan azt az álmot várja, hanyatt fekszik a díványon úgy faggatja a díványa.
Merre voltál megint merre? Pokrócok a földre vetve
jól van dívány ne szólj többet mesébe laksz, rossz mesébe.
A tárgyaknak nincsen hangja, össze törlek száz darabra.
Mindegyiket én vigyázom, napkorong az álmodásom."
süti beállítások módosítása