A Párkák

 
Egy parányi világban, elzárva a kíváncsi szemek elől, apró tündérek festik az emberek sorsát.
Minden egyes kép egy ember életét ábrázolja, apránként, percről percre követve azt.
Ők a párkák, akiknek hatalmában áll alakítani a halandók életét. Ők szövik az élet fonalát és rajzolják a sorsunk képét. Az én életembe angyalt rajzoltak, egy őrangyalt, aki mindig velem van, egy barátot, aki a szívemben lakik, és a szememmel lát. Ahogy látok én is az ő szemével és érzek az ő szívével. Életem képére a párkák egy kaput is rajzoltak, amely mindig nyitva áll. A kapun belül áll az angyal, kezében egy kopott barna bőrönd, és benne minden mi én vagyok. Amíg a párkák be nem fejezik sorsunk képét, addig tart az ember élete. Az én képemen még alig van pár dolog, még csak most kezdték rajzolni, mégis a fontos dolgok rajta vannak. A kapu mely a szívembe vezet, a kapun belül egy barát, egy őrangyal. És körös-körül emlékek, kis virágcsokrokba kötve. Egy nagy tarka rét, és rengeteg hely, ami csak arra vár, hogy telerajzolják a parányi párkák tündérkezeikkel.
Szerző: prime  2008.04.08. 21:54 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szofesto.blog.hu/api/trackback/id/tr86417568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsokína 2008.04.08. 22:06:18

Köszönöm Plim Pétel,hogy bearanyozod az életem.

zsokína 2008.04.08. 22:07:40

És megsirattál,ez nem szép tőled...

prime 2008.04.08. 22:09:01

"Nem mondom hogy ne sírjatok, mert nem minden könny keserű."

Kinga 2008.04.10. 22:31:28

nekem ez a kedvencem.

pearl 2008.04.22. 13:34:29

Mindenkinek van egy "angyala", aki vigyáz rá,még akkor is, ha távol van tőle? Örülök, hogy Rád egy közelben lévő párka vigyáz és őrzi a szárnyaló gondolataidat. Remélem nekem is van a távolban, fent a fellegekben egy angyalkám.
süti beállítások módosítása